Kuntoilu 2.0

liiku tehokkaammin, treenaa fiksummin, palaudu nopeammin ja elä pidempään

Reynolds, Gretchen
Tiedätkö TODELLA, miten kunto kohenee?

Hyviä uutisia: 20 minuuttia liikuntaa viikossa riittää - jos tavoitteesi on vain elää pidempään. Jos taas haluat kunnon kasvavan, silloinkin 20 minuutin treeni tepsii paremmin kuin parin tunnin lönkyttely. Tosin ne 20 HIIT-minuuttia ovatkin sitten silkkaa tuskaa.

Kuntoilu 2.0 kumoaa liikuntaan liittyviä myyttejä yleistajuisesti ja vetävällä otteella. Tiesitkö, että venyttely ennen treeniä alentaa suorituksen tehoa? Tai että jäähdyttely on hyödytöntä, eikä hierontakaan edistä lihasten palautumista. Unohda myös tankkaus ja kalliit urheilujuomat - kaakao ajaa saman asian.

Gretchen Reynolds avaa uusimman urheilututkimuksen kaikkien liikuntaa harrastavien ulottuville. Kirja herättää taatusti keskustelua, mutta se toimii myös käsikirjana. Vinkkien ja ohjeiden avulla pystyt soveltamaan käytäntöön liikuntatutkimusten tuloksia - onpa tavoitteesi sitten rikkoa ennätyksesi maratonilla tai vain reippailla pururadalla.

Hinta: 29,90 € (27,18 € alv 0 %)


Tuotetunnus: 9789523000353
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Muut tekijät: Immonen, Antti (Kääntäjä)
Julkaisuvuosi: 2014
Kieli: suomi
Sivumäärä: 320
Tuoteryhmät: Harrasteet
TIETOKIRJAT
Pehmeäkantiset
Kirjastoluokka: 79.1 Liikunta. Urheilu
Kansalliskirjaston asiasanat: kestävyysharjoittelu, kuntoliikunta, liikunta, juoksu, verryttely, urheiluvammat, ravinto, painonhallinta

Katso myös näitä tuotteita